Ecole Sainte Clotilde - école maternelle et primaire

École privèe maternelle et élémentaire Sainte Clotilde du 7ème arrondissement de Paris.

OVERVIEW

This domain ecole-sainte-clotilde.org currently has an average traffic ranking of zero (the lower the better). We have explored twenty pages within the website ecole-sainte-clotilde.org and found one website interfacing with ecole-sainte-clotilde.org. There is two contacts and locations for ecole-sainte-clotilde.org to help you communicate with them. This domain ecole-sainte-clotilde.org has been on the internet for seven hundred and seventy-one weeks, eleven days, four hours, and sixteen minutes.
Sep 2009

ECOLE-SAINTE-CLOTILDE.ORG RANKINGS

This domain ecole-sainte-clotilde.org has seen diverging quantities of traffic for the whole of the year.
Traffic for ecole-sainte-clotilde.org

Traffic ranking (by month) for ecole-sainte-clotilde.org

Traffic ranking by day of the week for ecole-sainte-clotilde.org

ECOLE-SAINTE-CLOTILDE.ORG HISTORY

This domain ecole-sainte-clotilde.org was began on on September 23, 2009. It is now seven hundred and seventy-one weeks, eleven days, four hours, and sixteen minutes old.

LENGTH OF LIFE

WIDEA - FREELANCE WEB PARIS

RÃ servez vos locations de vacances en Corse.

WHAT DOES ECOLE-SAINTE-CLOTILDE.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of ecole-sainte-clotilde.org Mobile Screenshot of ecole-sainte-clotilde.org Tablet Screenshot of ecole-sainte-clotilde.org

Ogec Sainte Clotilde

Sainte Clotilde OGEC

77 rue de grenelle

Paris, 75007

Ogec Sainte Clotilde

Sainte Clotilde OGEC

77 rue de grenelle

Paris, 75007

ECOLE-SAINTE-CLOTILDE.ORG HOST

We identified that a lone page on ecole-sainte-clotilde.org took one thousand seven hundred and eighty-eight milliseconds to load. Our crawlers discovered a SSL certificate, so our web crawlers consider ecole-sainte-clotilde.org secure.
213.186.33.4

dns14.ovh.net
ns14.ovh.net

I observed that this domain is employing the Apache operating system.

Ecole Sainte Clotilde - école maternelle et primaire

DESCRIPTION

CONTENT

This domain ecole-sainte-clotilde.org states the following, "77 rue de Grenelle - 75007 Paris." We observed that the webpage also said " École maternelle et élémentaire Sainte Clotilde." It also stated " Nous sommes heureux de vous présenter lécole Sainte Clotilde. Ce site doit vous familiariser avec lesprit de notre école au sein de laquelle les enseignants, les parents et les enfants forment une communauté éducative autour de notre projet pédagogique. Sans Amour, pas de confiance et sans confiance, pas dÉducation Don Bosco." The header had ecole sainte clotilde paris as the highest ranking keyword. It was followed by ecole sainte clotilde which isn't as ranked as highly as ecole sainte clotilde paris.

VIEW OTHER WEB SITES

Ecole Sainte Foy

19 rue Louis Massé - 31500 Toulouse. - 4 vidéoprojecteurs et 3. Des travaux de réaménagement commenceront en mars 2018. La première phase comprend la création. Télécharger les menus de la cantine.

Ecole Sainte Marguerite Un site utilisant WordPress

Les menus de la cantine. Calendrier des vacances 2016 - 2017. 04 91 75 04 79.

Bienvenue ! Ecole Sainte Marie Les Mureaux

Notre école est située tout près de lÉglise Saint Pierre - Saint Paul et du centre ville des Mureaux. 6 Rue de lAbbé Duval - 78130 Les Mureaux. Le Mot de la Directrice.

Lécole Sainte Noyale de Noyal Pontivy, en Centre Bretagne - petite et moyenne section, CP, CE1 et CE2, CM1 et CM2

Rue des écoles - BP 9. Tél 02 97 38 31 44. Fax 02 97 38 20 43. Bienvenue sur le site de lécole Sainte Noyale. Les diverses informations transmises aux familles. Des comptes rendus des activités des élèves. Et bien dautres choses encore comme le repas à emporter, la kermesse. Samedi 17 mars 2018 - grande collecte de papier de 9h à 12h.

Ecole Sainte-Odile Ecole Sainte-Odile

La classe des Très Petites Sections. Les religieuses du Sacré Coeur. Catéchèse Eveil à la foi. La tutelle des religieuses du Sacré-Coeur. Si vous souhaitez nous contacter, utilisez le formulaire de contact. Calendrier scolaire 2017 - 2018. MARDI GRAS, le 13 février.